• Geplaatst op donderdag 21 februari 2019

Integratie Formulierenserver in Sitecore CMS

Met de Formulierenserver van Seneca maak je, met drag-and-drop functionaliteit, heldere formulieren die de gebruiker begrijpt en ondersteunt bij het invullen. Ook als deze formulieren van oorsprong complex zijn en bijvoorbeeld afhankelijkheden, berekeningen of een prefill...

Lees meer

  • Geplaatst op donderdag 14 februari 2019

Ervaar het Sociaal Intranet van Heerlen op ‘Intranet bij de Overheid'

Ben je betrokken bij het intranet van een overheidsorganisatie? Dan is het event Intranet bij de Overheid echt iets voor jou. Je kunt niet alleen presentaties bijwonen over inspirerende intranetten van andere overheidsorganisaties. Ook kun je jouw vragen en opmerkingen...

Lees meer

  • Geplaatst op vrijdag 16 november 2018

Smartsite 7.10 verbetert gebruikerservaring

Seneca heeft op 13 november 2018 de nieuwste versie van haar content management systeem (CMS) uitgebracht: Smartsite 7.10. Upgrade naar de nieuwste Smartsite-versie en ontdek de nieuwe mogelijkheden en verbeterde gebruikerservaring.

Lees meer

  • Geplaatst op vrijdag 2 november 2018

Nieuw thema: Google Maps & de alternatieven

Sinds kort is Google Maps alleen nog te gebruiken in combinatie met een API Key. Maak je gebruik van Google Maps zonder API key, dan verschijnt de tekst ‘alleen voor ontwikkeldoeleinden’ over de kaart heen. Ook is het zonder API key niet meer mogelijk een adres op te...

Lees meer

  • Geplaatst op donderdag 3 mei 2018

CMS release Smartsite 7.9 staat voor je klaar

Op 30 april is de nieuwste versie van het content management systeem (CMS) Smartsite uitgebracht: Smartsite 7.9. Zet ook de volgende stap in content management: upgrade naar de nieuwste Smartsite-versie en profiteer van nieuwe en verbeterde content management-functies.

Lees meer

  • Geplaatst op vrijdag 22 december 2017

Gemeenten Haarlem en Zandvoort centraliseren klantcontact met KCC Regiebord

Vanaf 1 januari 2018 wordt de dienstverlening van gemeente Zandvoort grotendeels door gemeente Haarlem georganiseerd. Telefonische vragen en meldingen aan beide gemeenten worden door het gezamenlijke Klant Contact Centrum (KCC) geregistreerd en gekanaliseerd in het ‘KCC...

Lees meer


Tonen

Annuleren

Sluit