Klant contact systeem slider

Seneca Logo 350px

Samen creëren we jouw website,
Sociaal intranet, digitaal loket en KCC. 

Profiteer van standaard software,
die we op maat voor jou inrichten.

Sociaal Intranet banner

Logo Sociaal Intranet

Het is tijd om te delen.
Je kennis, je kunde en je ervaring.

Deel, reageer en werk online samen
met het Sociaal Intranet van Seneca.

Header voor slider Formulierenserver

logo Formulierenserver 88px hoog

Stel je online formulieren 'drag & drop' samen
en start de interactie.

Alle functies staan online voor je klaar. 
Wanneer je dat wilt, waar je ook bent.

Sfeerbeeld project KCS voor gemeente Haarlem

Haarlem_headerlogo 

Gemeente tilt klantcontactregistratie naar

een fundamenteel hoger niveau.

"Als de gebruiker blij is,

maakt hij zijn klant ook blij.”

De klant centraal

Contact leggen zit in ons DNA. Daarom weten we als geen ander dat de klant centraal staat. Dat je de relatie met een klant opbouwt, uitbouwt en versterkt in ieder contact. Met de online applicaties van Seneca ondersteun je alle contactvormen tussen klant en organisatie: fysiek aan de balie, telefonisch vanuit het KCC en online vanuit de website en het Digitaal loket. Lees er alles over in het thema Optimaal klantcontact.

  •  Hoge klanttevredenheid
  •  Altijd bereikbaar (24/7)
  •  Eenduidige antwoorden
  •  Online dossiervorming


Waar kunnen we je mee van dienst zijn?

  •  Van aanvraag tot afhandeling 
  •  Persoonlijk contact
  •  Mobielvriendelijk
  •  Kostenefficient

Klant Contact Systeem (KCS)

Vragen via de telefoon, tweet of e-mail?  Alle contacten registreer je op eenvoudige wijze in het KCS van Seneca. Belt een klant? Dankzij de koppeling met de telefooncentrale wordt hij direct herkend. Zo sta je de klant snel en persoonlijk te woord. Je ziet en verwerkt actuele klantinformatie dankzij de lees- en schrijfkoppeling met DMS en Back-office applicaties. Je leest alles over het Seneca's KCS op de productpagina Klant Contact Systeem (KCS).

  •  Sturen op klanttevredenheid 
  •  Klantherkenning 
  •  Social media integratie 
  • Eenduidige antwoorden
  •   Twee-schermen ondersteuning
  •  Geïntegreerd Kennissysteem
  •  Koppeling DMS
  • Koppeling Back-office applicaties

Digitaal Loket

Met een digitaal loket regelen klanten hun zaken online. Op het tijdstip dat de klant het beste uitkomt. Tijdens kantooruren, maar ook na sluitingstijd. Een digitaal loket maakt je dienstverlening compleet. Geen vervanging, maar een welkome aanvulling op de contactmogelijkheden met jouw organisatie. Je leest alles over het Digitaal Loket op de productpagina Digitaal Loket.

  •  Altijd bereikbaar (24/7)
  •  Geen wachtrij
  •  Minder tot geen fouten
  •  Online inzicht actuele status
  •  Aanvragen tussentijds opslaan
  •  Online betalen
  •  Koppelingen met Mid- en Backoffice
  •  TPM t.b.v. DigiD beveiligingsassesment

(Toptaken) Website

Jouw doelgroep wil je een plek bieden waar ze worden geholpen. Een plek die aansluit bij hun wensen en die informatie toont in de huisstijl van de organisatie. Maar je wilt snel aan de slag. Hoe krijg je in korte tijd de ideale website in de lucht? Seneca levert een kant-en-klare webomgeving die je naar eigen wens aanpast. Je leest er alles over op de productpagina Website & Intranet.

  •  Snel online
  •  Eigen graphische vormgeving
  • Responsive (mobiel-vriendelijk)
  •  Modulair
  •  Workflow
  •  Versiebeheer
  •  Bezoekers- en redactie-statistieken
  •  Krachtig CMS

Online afspraak maken

Verbeter de klantervaring door een afspraakverzoek online af te ronden. Klanten plannen een afspraak snel en eenvoudig in, waarmee je tijd en geld bespaart. De klant handelt het digitale proces direct online af, waarmee een afspraak zo is geregeld. De module 'afspraak maken' is onderdeel van Seneca Formulierenserver; de oplossing voor online formulieren van Seneca.

  •  Hoge klanttevredenheid
  •  Altijd bereikbaar (24/7)
  •  Klant bepaalt geschikt moment
  •  Betere opkomst
  •  Van aanvraag tot afhandeling
  •  Koppeling met eigen afspraaksysteem
  •  Mobielvriendelijk
  •  Kostenefficient

E-mail

Praat je over klantcontact? Dan kun je niet om e-mail heen. E-mail-contact is daarom verweven in de verschillende oplossingen van Seneca. E-mails worden beantwoord en geregistreerd in het Klant Contact Systeem (KCS),  er worden bevestigingsmails gestuurd vanuit het digitaal loket en je voorziet jouw doelgroep van actueel nieuws via de Smartsite nieuwsbrief iXmail

  •  Personaliseerbaar 
  •  Laagdrempelig 
  •  Doelgroepbenadering 
  •  Online dossiervorming
  •  Nieuwsbriefmodule iXmail
  •  Registratie e-mailcontact in KCS
  •  Mobielvriendelijk
  •  Kostenefficient
Klikbare afdeling
Laden...

Laatste Nieuws

  • Geplaatst op woensdag 8 februari 2017

Projecttom.nl: website voor uniek ouderen-project

VeiligheidNL, Nutricia, Philips, ONVZ Zorgverzekeraar en PostNL hebben de krachten gebundeld en zijn dit jaar gestart met een bijzonder programma ter ondersteuning van senioren die thuis willen blijven wonen. Om alle communicatie over het projec...

Lees meer

  • Geplaatst op donderdag 26 januari 2017

Vernieuwing Het Dorp ondersteund met Academy-website

De komende jaren wordt Het Dorp in Arnhem stap voor stap vernieuwd. Bedrijven en instellingen kunnen zich aansluiten bij Academy Het Dorp om met bewoners en zorgverleners de wijk van de toekomst te ontwikkelen. Om de samenwerking kracht bij te...

Lees meer

  • Geplaatst op vrijdag 23 december 2016

Nieuwe Toptakenwebsite gemeente Helmond live

Op maandag 19 december 2016 is de nieuwe gemeentelijke website van Helmond online gegaan. Een website die de online dienstverlening aan inwoners, ondernemers en bezoekers van Helmond moet verbeteren. Seneca realiseerde de nieuwe website op basis...

Lees meer


Tonen

Annuleren

Sluit