handen leggen focus op het woord Doel op een krijtbord

Servicemanager

Een servicemanager borgt de kennis over de Seneca producten die voor jou zijn ingericht. Hij is je eerste aanspreekpunt voor advies, het starten van een nieuw project en je ingediende calls. De Servicemanager is een optionele dienst binnen de serviceovereenkomst. Ben je op zoek naar een sparringpartner die alle facetten van je organisatie en je software kent? Samen selecteren we de Servicemanager die bij jou past.

Klantexpertise

Een Servicemanager is op de hoogte van wat er binnen jouw organisatie en applicaties speelt. Hij is een klantexpert. Hij kan goed inschatten wat de impact is van de wijzigingen die jij voor ogen hebt. Daardoor ben je in staat projectrisico’s te lokaliseren én te beheersen.

Regelmatig contact

Om een goede dienstverlening te garanderen neemt de Servicemanager wensen, wijzigingen, incidenten en problemen regelmatig met je door. Daarnaast evalueert de Service manager enkele keren per jaar de dienstverlening bij jou op locatie. Zo kunnen we vaststellen of je tevreden bent en hoe we onszelf kunnen blijven verbeteren.

Servicemanager aanvragen

Benieuwd wat een Servicemanager voor jou kan betekenen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Bel mij

Laat hieronder je telefoonnummer achter en wij bellen je zo snel mogelijk terug.

Je wordt zo spoedig mogelijk gebeld!

Experts

Aanvullende Producten

  • Sociaal Intranet

    Met een corporate intranet voorzie je medewerkers van actuele informatie. Met...
  • Klant Contact Systeem (KCS)

    Start de interactie tussen klant en medewerker door kennis en informatie te bundelen...
  • Digitaal Loket

    Met een digitaal loket regelen klanten hun zaken online. Op het tijdstip dat de...
  • Website & Intranet

    Jouw doelgroep wil je een plek bieden waar ze worden geholpen. Een plek die aansluit...

Tonen

Annuleren

Sluit