Wij zijn donderdag 27 april (Koningsdag) en vrijdag 28 april gesloten.
Losse serverkabel

Updates & ondersteuning

Heb je een vraag over onze software of een nieuwe update? Heb je behoefte aan advies of ervaar je een storing? Dan neem je contact op met onze Servicedesk. Alle service calls worden snel opgepakt. Of je calls nu meldt per telefoon, per e-mail of via de support site, onze professionele medewerkers staan voor je klaar. Zij zijn goed opgeleid en hebben jarenlange ervaring met onze software. Waar kunnen je mee van dienst zijn?

Service Level Agreement (SLA)

Als je met software werkt, dan heb je soms behoefte aan advies en ondersteuning. De mate waarin je ondersteuning nodig hebt is vaak afhankelijk van meerdere factoren: hoeveel applicaties en koppelingen zijn er in gebruik, hoe intensief worden deze applicaties gebruikt en beperkt dit gebruik zich tot kantooruren? De mate waarin jouw organisatie ondersteuning nodig heeft leggen we vast in een serviceovereenkomst, oftewel een SLA (service level agreement).

Ondersteuning

Om jou zo goed mogelijk te bedienen hebben we onze processen geoptimaliseerd. We monitoren de duur van een call, overleggen regelmatig met jouw account manager en project manager en dragen kennis over van het projectteam naar de servicedesk. We kennen een effectieve escalatieprocedure en hebben een dynamische testomgeving om problemen te kunnen reproduceren. 

De voortgang van calls volg je via de supportsite. Daar vind je al je calls, de status en de correspondentie terug. Voor persoonlijk contact en probleemoplossing hanteren we Servicewindows: varierend van kantooruren tot vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week. De keuze voor het service window dat bij jouw organisatie past leggen we uiteraard in de SLA vast. 

Updates

Onze software is altijd in ontwikkeling. Door het uitbrengen van updates bieden we nieuwe functionaliteit en verbeteren we ons aanbod. De frequentie waarop nieuwe updates verschijnen is vastgelegd in de SLA. Wil je altijd bijblijven met de nieuwste software-versie? Vraag dan naar onze upgrade-garantie. Zo profiteer je van nieuwe functionaliteit, blijft je oplossing flexibel én veilig!

Ondersteuning aanvragen

Wil jij weten welke SLA het beste bij jouw behoeften past? Neem vrijblijvend contact met ons op.

 

Bel mij

Laat hieronder je telefoonnummer achter en wij bellen je zo snel mogelijk terug.

Je wordt zo spoedig mogelijk gebeld!

Experts

Aanvullende Producten

  • Content Management

    Het maken, beheren en controleren van content hoeft geen ingewikkeld proces te...
  • Sociaal Intranet

    Met een corporate intranet voorzie je medewerkers van actuele informatie. Met...
  • Online Formulieren

    Ben je op zoek naar een formulierenprogramma waarmee je werkelijk alles uit de...
  • Klant Contact Systeem (KCS)

    Start de interactie tussen klant en medewerker door kennis en informatie te bundelen...
  • Digitaal Loket

    Met een digitaal loket regelen klanten hun zaken online. Op het tijdstip dat de...
  • Website & Intranet

    Jouw doelgroep wil je een plek bieden waar ze worden geholpen. Een plek die aansluit...

Tonen

Annuleren

Sluit