Klant Contact Systeem - functies
De beste eigenschappen voor het beheren en registeren van klantcontact
De beste eigenschappen voor het beheren en registeren van klantcontact
Organiseer contacten in de wachtrij: telefoon, e-mail en social media.
Telefooncentrale-koppeling voor inkomende en uitgaande gesprekken.
Koppeling je mail-systeem voor het afhandelen van vragen per e-mail.
Koppeling jouw social media voor het afhandelen van vragen.
Identificeer klanten met nummer, e-mail of social media account.
Zet het gesprek met de ontvangen informatie door naar de 2de lijn.
Heldere statistieken en de volledige contacthistorie in beeld.
Snel de juiste kennis en informatie in beeld aan de hand van call-typering.
Neem vrijblijvend contact met ons op of vraag hieronder een demo aan.
Maak nu kennis met de uitgebreide mogelijkheden van het Klant Contact Systeem voor jouw oganisatie. Vraag vrijblijvend een demonstratie aan!
We bespreken jouw communicatieplan, geven je inzicht in de contactregistratie-functies en voorzien je vrijblijvend van een passend advies.
Wij maken gebruik van Cookies op onze site.