Klant Contact Systeem - functies

De beste eigenschappen voor het beheren en registeren van klantcontact

Icoon wachtrij

Wachtrij

Organiseer contacten in de wachtrij: telefoon, e-mail en social media.

Icoon telefoon

Koppeling centrale

Telefooncentrale-koppeling voor inkomende en uitgaande gesprekken.

Icoon e-mail

E-mail

Koppeling je mail-systeem voor het afhandelen van vragen per e-mail.

Icoon Like

Social media

Koppeling jouw social media voor het afhandelen van vragen. 

Icoon profiel

Klantherkenning

Identificeer klanten met nummer, e-mail of social media account.

Icoon doorverbinden

Warm doorverbinden

Zet het gesprek met de ontvangen informatie door naar de 2de lijn.

Icoon: Beslisboom

Callhistorie

Heldere statistieken en de volledige contacthistorie in beeld.

Icoon open boek

Kennis in beeld

Snel de juiste kennis en informatie in beeld aan de hand van call-typering.

Icoon en meer

... en meer!

Neem vrijblijvend contact met ons op of vraag hieronder een demo aan.

Het KCS moet je ZIEN!

Maak nu kennis met de uitgebreide mogelijkheden van het Klant Contact Systeem voor jouw oganisatie. Vraag vrijblijvend een demonstratie aan!

We bespreken jouw communicatieplan, geven je inzicht in de contactregistratie-functies en voorzien je vrijblijvend van een passend advies.

Sfeerbeeld van laptop en smartphone met de tekst DEMO

Wij maken gebruik van Cookies op onze site.

Meer informatie