Sfeerbeeld Haarlem KCS

Haarlem | KCS (selectie)

Voor het afhandelen van klantcontacten in het Klantcontactcentrum (KCC) streeft gemeente Haarlem naar betere en goedkopere dienstverlening. Uit een uitgebreide leveranciersselectie voor een Klant Contact Systeem (KCS) kwam Seneca als sterkste speler uit de bus.

Klantcontactsysteem (KCS)

Gemeente Haarlem heeft een beleidslijn ingezet waarbij zij zich in toenemende mate richt op kerntaken. Om alle vragen en meldingen omtrent deze taken te registreren en te kanaliseren moet het KCC worden voorzien van een efficiënt en betrouwbaar KCS.
 
Samen met gemeente Haarlem (ondersteund door schermspecialist VHP) werkte Seneca een twee-schermen-principe uit. Zo worden KCC- medewerkers voorzien van alle gewenste informatie en interactiemogelijkheden. Kennis en klantinformatie die is vastgelegd in diverse applicaties wordt gebundeld en gepresenteerd, zodat KCC-medewerkers klanten optimaal kunnen bedienen.

Beste KCS faciliteert KCC-medewerkers

In de zoektocht naar een meedenkende leverancier en het ideale KCS bleek Seneca met haar KCS-oplossing de ideale match. “De beoordelingscommissie was unaniem over het oordeel dat ze het beste gevoel hadden bij Seneca om haar doelen te bereiken.” aldus Martin van der Plas, Projectleider e-dienstverlening.
 
Achter de schermen wordt nu hard gewerkt aan de realisatie van dit ambitieuze project. Michiel Stiemer, directeur Seneca: “We streven ernaar om samen met gemeente Haarlem het beste KCS van Nederland te realiseren. Het meest efficiënte, effectieve, maar ook betaalbaarste KCS op de markt.”
 
Op de hoogte blijven? Schrijf je hieronder in voor onze digitale nieuwsbrief!

Bel mij

Laat hieronder je telefoonnummer achter en wij bellen je zo snel mogelijk terug.

Je wordt zo spoedig mogelijk gebeld!

Tags


Tonen

Annuleren

Sluit