Wij zijn donderdag 27 april (Koningsdag) en vrijdag 28 april gesloten.
KCC image
  • Door Thijs Link
  • Geplaatst op woensdag 13 januari 2016

Optimaal Klantcontact

Contact leggen zit in ons DNA. Daarom weten we als geen ander dat de klant centraal staat. Dat je de relatie met een klant opbouwt, uitbouwt en versterkt in ieder contact. Daarom helpen wij jou om in te spelen op de behoeften van je eindklant. Door het bieden van de juiste, actuele en relevante informatie: online, aan de balie en vanuit het KCC. Hoe gaat dat precies in zijn werk?

Één bron van informatie

Door informatie dat is opgeslagen in verschillende systemen te bundelen en centraal te publiceren maak je informatie weer vindbaar. Dit levert je veel op: correcte en actuele antwoorden, tevreden klanten en een kostenbesparing! Bovendien stimuleer je klanten om online informatie in te winnen en transacties uit te voeren. Efficiënt én effectief.

Contactkanaal naar keuze

Komt de klant er online niet uit? Dan biedt de KCC-medewerker uitkomst. Is er behoefte aan persoonlijk contact? Je hebt alle tijd om klanten persoonlijk te woord te staan. Seneca noemt dit het geïntegreerd front-office. Binnen een geïntegreerd front-office maakt het niet uit waar je klant zijn of haar informatie inwint: fysiek aan de balie, digitaal op het internet/ digitaal loket of telefonisch bij het Klant Contact Centrum (KCC). Je staat de klant bij met correcte en actuele informatie wanneer hij of zij jouw nodig heeft.

Klantproces: Van aanvraag tot afhandeling

Binnen het geïntegreerd front-office handelt de klant zijn zaken online af in het digitaal loket, waar hij de behandeling en afhandeling van zijn aanvraag kan volgen. Heeft de klant een vraag? Dan wordt deze centraal opgepakt vanuit het KCC die met het Klant Contact Systeem telefoongesprekken, e-mailberichten en overige (social media)contacten kan registeren en behandelen. Doorverbinden zonder kennis is niet nodig. Zo werk je tegelijk aan een efficiënte dienstverlening én tevreden klanten.

Oplossingen

Meer weten over onze producten en diensten voor optimaal klantcontact? Bekijk ons productoverzicht of neem vrijblijvend contact met ons op.

Laatste Thema's

Nieuwsbrief

Social Media


Tonen

Annuleren

Sluit