Formulieren ondertekenen

Eenvoudig en rechtsgeldig ondertekenen van online formulieren

Aanvragen via een online formulier digitaal laten ondertekenen? Kies voor de onderteken-functie van de Formulierenserver. Dat biedt gebruiksgemak, herkenbaarheid, overzicht en een complete digitale afhandeling. 

Laat online formulieren digitaal ondertekenen. Snel, eenvoudig, en rechtsgeldig.

Sfeerbeeld onderteken-stempel
Sfeerafbeelding Ontvangst nieuwsbrief

De kracht van de digitale handtekening

Waarom zou je een digitale handtekening vragen?
Met een handtekening regel je twee dingen:
1. je identificeert de aanvrager
2. je legt de instemming van de aanvrager formeel vast. 

Een digitale handtekening helpt om de identificatie en de ondertekening van een aanvraag snel en eenvoudig af te ronden in één soepel en logisch proces. Van het invullen van een formulier tot het plaatsen van de handtekening. 

Rechtsgeldig ondertekenen

Wist je dat een digitale handtekening even rechtsgeldig is als een handgeschreven handtekening? Je moet er alleen wel voor zorgen dat de gebruikte identificatiemethode voldoende betrouwbaar is voor het beoogde doel.

Wij bieden drie identificatiemethode aan:
de Krabbel, eHerkenning en DigiD.

Logo Spotler

Onderteken workflow tot wel 10 personen

Heb je een aanvraagformulier dat door één persoon moet worden ondertekend? Dan kan je het formulier direct laten ondertekenen nadat alle (verplichte) vragen zijn beantwoord. Zijn er meerdere ondertekenaars? Dan wordt er na het invullen van het formulier automatisch een verzoek gestuurd naar de ondertekenaars per e-mail. Tegelijkertijd of één-voor-één.

Het resultaat is een ondertekend formulier én een net opgemaakt document (pdf) met alle digitale handtekeningen.

 

"Een automatisch workflowproces zorgt per e-mail voor het ondertekenverzoek, (instelbare) herinneringen, statuswijzigingen en ontvangstbevestigingen."

Wij maken gebruik van Cookies op onze site.

Meer informatie